Specjaliści

Trampolina Zespół - terapeuta integracji sensorycznej

Olga Turczyńska – Fizjoterapeuta, Terapeuta Integracji Sensorycznej

                                  Certyfikowany doradca rodziny modelu INSITE

terapeuta integracji sensorycznej Olga MarcinkowskaJestem absolwentką AWFu w Warszawie wydziału Rehabilitacji.(2000-2005). Już przed skończeniem studiów pracowałam z dziećmi upośledzonymi i innymi dysfunkcjami rozwojowymi jako wolontariusz Ośrodka Wczesnej Interwencji w Warszawie.

Poznając świat chorych dzieci zdecydowałam się na pogłębianie mojej wiedzy nt. autyzmu. W ten sposób po przeprowadzeniu badań w ośrodku powstała moja praca mgr pt. „Wykorzystanie metody Sensorycznej Integracji w rehabilitacji osób z autyzmem.”

Przez 8 lat zdobywałam swoje doświadczenie pracując w Ośrodku Wczesnej Interwencji przy ul. Pilickiej w Warszawie.

Specjalizuję się w prowadzeniu diagnozy i zajęć metodą integracji sensorycznej. Swoją wiedzę na ten temat miałam okazję przedstawiać na kursach wczesnej interwencji jak również na kursach integracji sensorycznej prowadzonych w ośrodku. Za bardzo ważne uważam i sprawia mi wielką satysfakcję wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Każde dziecko postrzegam jako cudowną i indywidualną istotę do której dostosowuje narzędzia swojej pracy. Pomaga mi w tym również skala INSITE sprowadzona z USA w której zostałam przeszkolona przez pierwszego trenera w Polsce.

Moje referencje

KURSY  I  SZKOLENIA

  • kurs wprowadzający do metody Wideotreningu Komunikacji
  • udział w szkoleniu teoretyczno-warsztatowym część I z zakresu stosowania Modelu INSITE
  • Sympozjum  ” Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem”
  • Seminarium szkoleniowe pt.:” Holistyczne podejście do pomoc dziecku i jego rodzinie”
  • Seminarium szkoleniowe pt.:” Diagnostyka i terapia w Ośrodku Wczesnej Interwencji wczoraj i dziś”
  • konferencja szkoleniowa ” Autyzm-  co powinien wiedzieć pediatra i lekarz rodzinny.”
  • III Międzynarodowe Sympozjum Naukowe ” Efektywne sposoby uczenia dzieci z autyzmem w praktyce i badaniach.”
  • szkolenie MAKATON poziom I
  • udział w szkoleniu pt.” Znaczenie diagnozy i rehabilitacji ortoptycznej w trudnościach w czytaniu i  pisaniu.”
  • Kurs pierwszej pomocy
  • Konferencja naukowo-szkoleniowa nt. „Integracja sensoryczna a neuronauka – od narodzin do starości”
  • Udział w X Konferencji Naukowej organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów NDT – Bobath
  • kurs pt. „Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg M. Procus i M. Block (Belgia)”
  • kurs II stopnia: „Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej”
  • kurs podstawowy teorii i praktyki SI

 

Joanna Stobnicka

Jestem absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Fizjoterapia pierwszego oraz drugiego stopnia. Odbyłam wiele praktyk z dziećmi jak i dorosłymi. Poprzez doświadczenia odkryłam ze praca z dziećmi przynosi mi najwiecej satysfakcji. Obecnie Pracuje z dziećmi z niepełnosprawnościami (autyzm, asperger, zespół downa, mózgowe porażenie dziecięce, zespoły genetyczne) w Ośrodku Wczesnej Interwecji w Warszawie, a także z dziećmi z wadami postawy oraz dziećmi z problemami grafomotorycznymi. Swoją wiedzę poszerzam poprzez uczestniczenie w szkoleniach, konferencjach i kursach.

WYKSZTAŁCENIE I KURSY:

  • Kurs Integracji Sensorycznej II stopnia
  • Kurs Kinesiotaping
  • Szkolenie : Przygotowanie do pionizacji oraz nauka chodu u dzieci 0-24 miesiące
  • Szkolenie Blackroll Screening
  • Konferencja Pediatryczna na AWF Warszawa (2019)

 

Małgorzata Jaroń – CertyfikowanyTerapeuta Sri Sri Ayurveda Polska

Z wykształcenia jestem pedagogiem, terapeutą z wieloletnim stażem pracy. Jestem osobą aktywną  z ciekawością chłonę  życie i szukam sposobów i metod ,które podnoszą jakość funkcjonowania pomagają zredukować stres i podnieść energię. Tak trafiłam na Ayurvedę ,w której urzekła mnie prostota i jednocześnie niesamowita skuteczność naturalnych metod .Szkolenia dające mi  Certyfikat terapeuty Sri Sri  Ayurweda Polska odbyłam pod okiem i kierunkiem lekarzy medycyny ayurvedyjskiej dr Dilbaga Jindal absolwenta Ayurvedy kliniki w Bengalore oraz dr Nischy Manikantan lekarza kliniki Bengalore w Indiach.Praktyki uczyłam się pod okiem doświadczanego terapeuty Centrum Promocji Zdrowia Taraska.

Zabiegi Marma, Abhyanga czy Shirodara pomagają zrównoważyć umysł, podnieść energię i uzdrowić odmłodzić ciało.  Zapraszam więc na masaże do Trampoliny.

 

 

 

 


Trampolina to nie tylko pomysł, ale przede wszystkim ludzie stojący na straży jego realizacji, którzy są jego częścią. To ludzie, dla których praca z dziećmi w celu ich rozwoju jest nie tylko sposobem na realizację celów zawodowych, nie tylko ścieżką zawodowej kariery, ale przede wszystkim – misją. Takie podejście sprawia, że nasza Trampolina jest wyjątkowa. Ma w sobie ogromną siłę i moc, by wynosić naszych małych pacjentów coraz wyżej na ścieżce ich własnego doskonalenia.

Kim jesteśmy? Przede wszystkim ludźmi niezwykle otwartymi, nastawionymi na realizację celu, jakim jest pomaganie. Nasze zaangażowanie i otwartość sprawiają, że spotkania z dziećmi są dla nich niezwykle inspirujące i pełne radości. Uważamy, że w tym właśnie tkwi fenomen prowadzenia poradni sensorycznej. Terapeuta integracji sensorycznej musi przede wszystkim być dobrym człowiekiem, tworzącym miłą atmosferę, budującym sprawnie więź z pacjentem, zapewniającym mu poczucie zrozumienia i bezpieczeństwa. Gdy takie cechy, takie predyspozycje nosi się w sobie, można stać się dobrym terapeutą. Pod warunkiem oczywiście, że ma się też odpowiednie wykształcenie i doświadczenie.

Jak to było z nami? Każda z nas posiada wykształcenie zdobyte na prestiżowej polskiej uczelni. W trakcie studiów nie koncentrowałyśmy się wyłącznie na zdobywaniu wiedzy teoretycznej, ale też na rzeczywistym kontakcie i pracy z dziećmi. Wtedy też odkryłyśmy swoje pasje. Dziś każda z nas to doświadczony terapeuta: integracji sensorycznej, logopedii, terapii indywidualnych i grupowych. Każda z nas jest specjalistką w wąskiej dziedzinie. Dzięki temu Trampolina jest miejscem, gdzie pomoc obejmuje różne płaszczyzny. Pomagamy w zaburzeniach integracji sensorycznej, w leczeniu wad wymowy, problemach emocjonalnych, rozwijaniu osobowości. Same też nie spoczywamy na laurach. Cały czas poszerzamy naszą wiedzę, nasze horyzonty. Chcemy wiedzieć coraz więcej i coraz lepiej pełnić naszą misję. Chcemy, by Trampolina i nas wynosiła ku szczytom naszych możliwości w trosce o naszych małych pacjentów.